Portugal!! - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Jitske - WaarBenJij.nu Portugal!! - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Jitske - WaarBenJij.nu

Portugal!!

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

30 Mei 2010 | Portugal, Lagos

Hoi,

Even een klein berichtje vanuit Portugal.
Gister zijn mijn zusje en ik vertrokken vanuit Vliegveld Maastricht en na 3 uur vliegen kwamen we aan op Faro.
Vanuit hier de bus naar het treinstation, nog een hele belevenis met omvallende koffers en niet weten waar je er uit moet stappen. Veilig aangekomen op het treinstation, blijkt de trein pas 1.5uur later te gaan. Dus op een bankje in de schaduw met mijn e-reader. Op zoek naar de trein en dan een trein reisje. Meer turbulentie in de trein dan in het vliegtuig, haha. Na ongeveer 1.5uur kwamen we aan in Lagos. Hier voor het gemak een taxi genomen naar Gold Coast Hostel. Werden heel leuk ontvangen en het is hier erg mooi. Denk beste hostel dat ik ooit heb gezien. Heel schoon en alles nog helemaal nieuw. Bedden zijn wat hard, maar ach daar komen we 6 nachten wel mee weg.
We hebben net ontbeten en gaan zo op zoek naar een supermarkt om wat boodschappen in te slaan. Daarna is het op naar het strand en heerlijk genieten van mijn rust!

Liefs,
Jitske.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lagos

Jitske

Mijn leventje met grootste avonturen in blogjes beschreven.

Actief sinds 23 Okt. 2006
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 166011

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: