Dizzy Dolphins - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Jitske - WaarBenJij.nu Dizzy Dolphins - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Jitske - WaarBenJij.nu

Dizzy Dolphins

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

31 Mei 2010 | Portugal, Lagos

Hallo Allemaal,

Weer een kleine update vanuit Portugal. Er staan hier 3 computers voor ieders gebruik met internet, dus als ze vrij zijn kan je gemakkelijk even je email checken etc. Heb verder natuurlijk wel wat beters te doen hier, dus even een kort berichtje, haha.
Gister hebben we lekker op het strand gehangen. De zee was ijskoud, maar ben er als nog 3x in gegaan. Als je er eenmaal door was, was het ook wel prima te doen. Afkoelen kon je er in elk geval heel goed, haha.
S' avonds hebben we diepvries pizza in de oven gestopt, fruitsalade gemaakt en dat opgegeten op het dakterras. Als toetje een ijsje gehaald en daarna nog een filmpje gekeken. Je doet weinig op zo'n dag, maar toch ben je uitgeput en zou je om 21.00uur eigenlijk al kunnen slapen.
Vandaag zijn we met Dizzy Dolphins de zee opgeweest op een hele snelle boot. In de stoel zat je zoals op een paard en met onze oranje reddingsvesten konden we de zee aan. Op zoek naar wilde dolfijnen. Al vrij snel hadden we die gevonden en ze kwamen super dichtbij. Je kon ze aanraken, als dat had gemogen, haha.
Echt heel erg vet! Blijven mooie dieren.
Verder beetje gehangen op het dakterras met een boekje. Het is hier nu boven de 30 graden en in de zon eigenlijk een beetje te warm. Ja ook als het warm is kunnen we klagen. Al ben ik blij dat wij de regen hier niet hebben, haha.
Vanavond gaan we weer ergens goedkoop uiteten ;) en morgen zien we wel weer.
Ik vermaak me hier nog prima en met nog 3 dagen zon, zee en strand te gaan hoop ik nog iets bruiner te worden.

Adios,
Jitske.

Tsjaah, Adios is vast geen Portugees maar ik oefen vast mijn Spaans voor Costa Rica :p

  • 31 Mei 2010 - 18:04

    Jorine:

    Wow, klinkt super zeg! geniet er maar lekker van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lagos

Jitske

Mijn leventje met grootste avonturen in blogjes beschreven.

Actief sinds 23 Okt. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 166012

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: