Ziek, Zwak, Misselijk... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Jitske - WaarBenJij.nu Ziek, Zwak, Misselijk... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Jitske - WaarBenJij.nu

Ziek, Zwak, Misselijk...

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

25 Juni 2010 | Nederland, Zeist

Hoi,

Na wat ellendige dagen ben ik nu weer wat aan het opkrabbelen. De imuran die ik moest slikken vanwege de Crohn was voor mij niet een fijn medicijn. In het begin begon ik al wat misselijk te worden en ik sliep slecht. Maar niet echt goed de link gelegt en dacht gewoon dat ik me even niet zo lekker voelde. Uiteindelijk werdhet steeds erger en ik begon echt over te geven een paar uur na iname van het beruchte pilletje. Na een test van een dag geen pilletje, was het duidelijk. De imuran maakte me eerder zieker dan beter. Ziekenhuis opgebeld en na een gesprekje met de arts moest ik gelukkig stoppen! Nu gaan we na mijn vakantie kijken naar een alternatief. Eerst doorgaan met de darm-prednison en daarna gaan we wel uittesten wat wel een goed onderhouds middel voor mij zou kunnen zijn. Gelukkig voel ik me nu na een paar dagen stoppen al wel echt aan de betere hand. Het middel zal nu wel zo'n beetje mijn lichaam uit zijn en nu moet mijn maag nog even wennen aan normaal eten en dan kan ik er weer helemaal tegenaan.

Vandaag bij het GWK was Dollars en Colones opgehaald voor mijn reis. Want Costa Rica komt nu wel wel heel erg dichtbij. Nog maar een weekje en dan zit ik in het vliegtuig of misschien zit ik nog te wachten op New York op mijn tweede vlucht.
Om 09.15uur vlieg ik vanaf Amsterdam naar New York, waar ik een overstap moet maken. Ik moet mezelf daar 5 uur gaan vermaken om daarna het vliegtuig naar San Jose te pakken. In New York ontmoet ik als het goed is een belgisch meisje, die dezelfde vlucht naar San Jose heeft als ik. We worden dan samen opgehaald op het vliegveld en naar een hotel gebracht. We komen 20.30uur lokale tijd aan, dan is het in Nederland iets van 04.30uur en dan ben ik dus al bijna 24 uur onderweg! Nogal een lange en vermoeiende reis dus..hopen dat ik wat slaap kan meepakken in het vliegtuig. In het hotel vast snel slapen en dan in de ochten worden we naar een busstation gebracht. Hier met de bus in ongeveer 4 uur naar Puerto Viejo en dan zit ik aan de carribische kust. Gelukkig een dagje om bij te komen en dan maandag starten de Spaanse Lessen al.
Ik ben benieuwd. Het komt zo dichtbij en dan wordt het ook wel echt spannend. Ik heb er super veel zin in en het gaat vast allemaal goed komen.

Liefs,
Jitske.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

Jitske

Mijn leventje met grootste avonturen in blogjes beschreven.

Actief sinds 23 Okt. 2006
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 166010

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: