Groen, Groener, Groenst! - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Jitske - WaarBenJij.nu Groen, Groener, Groenst! - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Jitske - WaarBenJij.nu

Groen, Groener, Groenst!

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

04 Juli 2010 | Costa Rica, Puerto Viejo

Hoi,

Even een kort berichtje vanuit Costa Rica. Voel me totaal niet lekker, heb de hele nacht overgegeven dus andere keer wat uitgebreider.
De reis is goed gegaan en ik zit nu in Puerto Viejo. Het was een lange en vermoeiende reis en vooral het tweede deel was een hel vanwege het ziek zijn. Ik hoop vannacht eindelijk wat te kunnen slapen, want heb nu op 48 uur iets van 4uur echt geslapen denk ik..
Niet veel dus.
Het is hier nu 18.00uur en jullie liggen te slapen, haha.

Nou ik ga stoppen wordt nu lek geprikt dus ga even deet sprayen.

xxxx

• 04 Juli 2010 - 06:58

Liza:

Beterschap! En welterusten. Hopen dat het snel beter gaat zodat je toffe dingen kan gaan doen.

• 04 Juli 2010 - 08:14

Rosan:

Jeetje das idd niet fijn misselijk zijn en reizen...
    Hopelijk knap je gauw op!!
    En kan je gaan genieten!

• 04 Juli 2010 - 17:04

Frederike:

Hoi Jitske!!
    Wat jammer dat je reis zo´n vervelend vervolg had! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.
    Ik ben nu bij mijn gastgezin in San José. Ze zijn superaardig en ik ben gisteravond meegeweest naar een familiefeest in een bergdorpje boven Cartago! Ik heb hier een computer met internet die ik mag gebruiken, er is een enorme plasmatv om voetbal op te kijken en mijn gastmoeder kookt geweldig. :)
    Ik ben benieuwd naar mijn talenschool morgen.

Heel erg veel beterschap en ik hoop snel meer te lezen!!

Groetjes, Frederike

PS: mijn reislog staat op frederike-in-costarica.reismee.nl