De rottige maar soms ook zulke prettige predjes - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Jitske - WaarBenJij.nu De rottige maar soms ook zulke prettige predjes - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Jitske - WaarBenJij.nu

De rottige maar soms ook zulke prettige predjes

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

18 Oktober 2010 | Nederland, Zeist

Hoi,

Tijdje niets geschreven maar wou ook niet weer een vervelende blog neerzetten..maar goed het is nu eenmaal niet anders.
Dus even een kleine update over mijn leventje!

De vorige keer schreef ik al dat mijn longen wat minder waren. Na 3 weken stage was het echt klaar en na een bezoekje aan de huisarts was ik weer een aantal kuurtjes rijken. Helaas dus toch weer die rotte prednison. Ben toen een week lang ziek geweest en daarna langzaam aan weer beetje opgeklommen. Een weekje halve dagen stage gedaan en daarna weer poging tot hele dagen. Helaas, op donderdag ben ik ziek naar huis gegaan en die vrijdag zat ik weer aan de prednison.
Op dit moment dus ook weer ziek thuis..van mijn 1.5maand stage nu al voor de tweede keer ziek. Niet echt al te best dus!
Baal er ook enorm van en weet niet zo goed wat ik er nou mee moet.
Minder uren? Minder dagen? Gewoon doorgaan? Het is zo lastig.
Morgen ga ik naar een voor mij nieuwe longarts. Ik ben erg benieuwd, hopelijk kan ze iets betekenen maar heel veel hoop heb ik daar ook weer niet in. Want heb toch al heel wat longartsen afgewerkt de afgelopen jaren en niemand heeft mij nog het wondermiddel gegeven.

xxx

  • 18 Oktober 2010 - 13:27

    Rachel:

    Heel veel succes morgen, bij de longarts

  • 18 Oktober 2010 - 13:50

    Dyan:

    Hi Jitske,
    Had het een en ander al wel gelezen/gehoord van je, maar ik zeg ga voor je gezondheid..neem minder stage uren (dan maar wat langer er over doen)..zorgt mss voor iets meer rust, minder stress en hopelijk minder pred! Maar dat is vooral mn ervaring en 'advies'.. neem iig een beslissing waar jezelf ook achter kan staan, ookal is en blijft het nooit leuk!
    Suc6 en sterkte! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

Jitske

Mijn leventje met grootste avonturen in blogjes beschreven.

Actief sinds 23 Okt. 2006
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 166010

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: