Warm! - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Jitske - WaarBenJij.nu Warm! - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Jitske - WaarBenJij.nu

Warm!

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

05 Juli 2010 | Costa Rica, Puerto Viejo

Hoi Allemaal,

Zou kijken of ik wat langer stukje kan plaatsen deze keer.
Helaas, nog steeds niet lekker. Misselijk, overgeven en daardoor bijna niet slapen. Ik ben behoorlijk dood nu!
Vannacht ging het iets beter, dus hopen dat die stijgende lijn doorzet zodat ik over 3 dagen helemaal weer op en top kan gaan genieten hier.

Jullie gaan nu zo{n beetje aan je avond eten beginnen, terwijl ik net mijn ontbijt op heb. Best gek idee is dat. 8 uur tijds verschil en ik loop achter op jullie.
Het is nu dus maandag en mijn eerste les gaat om 14.00uur beginnen. Ben heel benieuwd hoe snel ik dat Spaans ga oppikken.

Gister ben ik even op het strand geweest. Hele hoge golven en het water is super warm. Zo rond de 27 graden, dus echt afkoelen is het niet. Je zou er wel uren in rond kunnen dobberen.
Misschien dat ik straks ook even ga zwemmen. De zee is maar een paar 100m hier vandaan. Dus je kan ook gewoon even gaan zwemmen en dan terug lopen, zonder uren te hoeven bakken in de zon. Het is hier nu heel bewolkt, dus misschien komt er nog wel een regen bui aan. Heb ik nog niet meegemaakt, dus tot nu toe goed getroffen.

Nou ik ga weer..
Binnenkort wel weer meer!

Liefs,
Jitske.

  • 05 Juli 2010 - 18:05

    Sabrina:

    Lekker zo dicht bij het strand! Is het mooi daar? Veel foto's maken hoor hahaha
    Bterschap en succes met je spaanse les xxxx

  • 06 Juli 2010 - 03:24

    Karlijn Meeks:

    Jammer dat je je zo slecht voelt. Heb je ook last van jet lag? De omgeving klinkt wel heel mooi! Hopelijk voel je je snel beter en kun je een wat langer berichtje plaatsen!
    Xx Karlijn

  • 07 Juli 2010 - 22:42

    Frederike:

    Hoi Jitske,

    ik hoop dat het al wat beter met je gaat! Hoe zijn de taallessen?
    Bij mij gaat alles goed, behalve dat mijn pinpas niet werkt hier (nergens!) en dat mijn moeder me nu geld moet gaan sturen.
    Mijn talenschool is erg mooi met veeel ruimte en service, en ik heb les met 3 andere meiden. Erg leuk!
    Dit weekend ga ik naar Manuel Antonio (het park).
    Ik wil ook graag nog een weekend naar Puerto Viejo; misschien kunnen we een keer iets afspreken? Misschien kan jij (jullie) me rondleiden? :)
    Ik heb telkens vrijdag vrij, dus ik zou bijvoorbeeld volgend weekend op vrijdag kunnen komen.
    Als het niet kan (of als jij in de weekenden ook weg bent) is het ook goed hoor, dan ga ik gewoon op mezelf rondkijken!
    Heel veel plezier daar (en beterschap als je nog ziek bent)!!

    Groetjes, Frederike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo

Jitske

Mijn leventje met grootste avonturen in blogjes beschreven.

Actief sinds 23 Okt. 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 166009

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: