Pura Vida! - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Jitske - WaarBenJij.nu Pura Vida! - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Jitske - WaarBenJij.nu

Pura Vida!

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

08 Juli 2010 | Costa Rica, Puerto Viejo

Hallo Allemaal,

Inmiddels voel ik mij al een stuk beter, dus ik zal kijken of ik een wat langer stuk kan plaatsen. Wel doet de computer enorm sloom en moet ik nog veel huiswerk maken en de was wegbrengen, haha. Het leven is hier zo zwaar :p

Nou na een paar dagen eigenlijk liever naar huis te willen, omdat ik me zo slecht voelde ben ik nu helemaal op mijn plekje. Het is hier echt super. Soms beetje erg warm, je bent gewoon kletsnat van het zweet maar het is hier zo relaxed en alles kan en mag je hoeft niets. Of noujaah ik moet natuurlijk wel naar spaanse les en huiswerk maken ;)

Mijn dag ziet er een beetje zo uit: Rond 8uur sta ik op, ga rustig ontbijten en meestal even mail checken. Vervolgens boodschappen of de bank of de was of een uitje of naar de zee etc...en natuurlijk huiswerk maken. Om 14.00uur heb ik Spaanse les tot 18.00uur met nog twee andere, dit is gewoon altijd buiten in de tuin. 4 uur is eigenlijk net iets te lang, na 3 uur neem ik amper nog iets op. Na de les gaan we of koken of uiteten en er voor of er na douchen. Na het eten drankje doen hier of in het dorp. In het weekend worden er altijd uitjes naar de nationale parken georganiseerd en je gaat naar het strand of je neemt bijv. Surfles en verder wil ik in elk geval nog naar Bocas del Torro in Panama en naar Tortuguero voor de schildpadden die daar eieren leggen.
Vrij relaxed dus allemaal. Na nog één week les ga ik er ook 3 dagen vrijwilligerswerk bij doen bij El Puente een gemeenschap van de inheemse bevolking. Heel erg leuk denk ik. We gaan waarschijnlijk de kinderen zwemles geven, ontzettend tof!

Het huis is echt super. We zijn nu met ongeveer 8 mensen en in het weekend wordt het nog drukker. Ben benieuwd! Alle ramen zijn open, dichte heb je hier ook niet nodig vanwege de warmte.

En toen viel de computer uit. Grrr...Gelukkig een deel opgeslagen.
Ik ga nu dus maar stoppen, voordat echt alles weg is en aan mijn huiswerk beginnen. Volgende keer weer wat meer!

Liefs, Jitske.

@ Frederique - Hartstikke gezellig als je komt. Het is hier erg leuk en zeker de moeite waard een weekendje te komen en lekker te relaxen.

  • 08 Juli 2010 - 17:41

    Sabrina:

    Hey Jitske!
    Ben blij dat je je wat beter voelt! En hoe gaan de spaanse lessen?
    xxxx

  • 09 Juli 2010 - 14:48

    Sam:

    klinkt ontzettend leuk allemaal jits!

    Hopelijk blijf je je wat beter voelen!

    Knuf Sam

  • 10 Juli 2010 - 15:12

    Esther:

    Hoi Jitske, wat een rottig begin heb je gehad, ziek en dan zover weg, dat lijkt me echt erg! Gelukkig dat het weer wat beter gaat! Veel succes met spaanse les en het geven van de zwemles en veel plezier! Liefs, Esther, Bas en de kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo

Jitske

Mijn leventje met grootste avonturen in blogjes beschreven.

Actief sinds 23 Okt. 2006
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 166014

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: